ds? ?(2)? ?ctions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from th
e Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" and you're DONE!???? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, March 28, 2010

story ank felda


Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku. Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip. Pagi itu saya bersarapan dengan keluarga di dalam unggun api kerana tidak tahan sejuk. Selepas itu emak saya mengajak saya menemaninya ke pasar. Tetapi saya tidak mahu.

Selepas emak menikam perut saya berkali-kali dengan garfu barulah saya bersetuju untuk mengikutnya. Kami berjalan sejauh 120 kilometer kerana pasar itu letaknya 128 kilometer dari rumah. Lagi 8 kilometer nak sampai pasar saya ternampak sebuah lori kontena meluru dengan laju dari arah belakang.

Dia melanggar emak saya. Emak saya tercampak ke dalam gaung. Dia menjerit “Adoi!”. Lepas itu emak saya naik semula dan mengejar lori tersebut. Saya pun turut berlari di belakang emak saya kerana takut emak saya melanggar lori itu pula. Pemandu lori itu nampak kami mengejarnya. Dia pun memecut lebih laju iaitu sama dengan kelajuan cahaya. Kami pula terpaksa mengejar dengan lebih laju iaitu sama dengan dua kali ganda kelajuan cahaya. Emak saya dapat menerajang tayar depan lori itu. Lori itu terbabas dan melanggar pembahagi jalan lalu bertembung dengan sebuah feri. Feri itu terbelah dua.

Penumpang feri itu yang seramai 100 orang semuanya mati. Pemandu feri itu sangat marah. Dia pun bertukar menjadi Ultraman dan memfire pemandu lori. Pemandu lori menekan butang khas di dalam lori dia..lori itu bertukar menjadi robot Transformer. Mereka bergaduh di udara. Emak saya tidak puas hati. Dia pun terus menyewa sebuah helikopter di Genting
Highlands dan terus ke tempat kemalangan. Dia melanggar pemandu feri yang telah bertukar menjadi Ultraman itu.

Pemandu feri itu terkejut dan terus bertukar menjadi pemandu feri semula lalu terhempas ke jalanraya. Pemandu feri itu pecah. Pemandu lori sangat takut melihat kejadian itu. Dia meminta maaf dari emak saya. Dia menghulurkan tangan ingin bersalam. Tetapi emak saya masih marah. Dia menyendengkan helikopternya dan mengerat tangan pemandu lori itu dengan kipas helikopter. Pemandu lori itu menjerit “Adoi..!” dan jatuh ke bumi. Emak say menghantar helikopter itu ke Genting Highlands. Bila dia balik ke tempat kejadian, dia terus memukul pemandu lori itu dengan beg tangannya sambil memarahi pemandu lori itu di dalam bahasa Inggeris.

Pemandu lori itu tidak dapat menjawab sebab emak saya cakap orang putih. Lalu pemandu lori itu mati. Tidak lama kemudian kereta polis pun sampai. Dia membuat lapuran ke ibu pejabatnya tentang kemalangan ngeri itu. Semua anggota polis di pejabat polis itu terperanjat lalu mati. Orang ramai mengerumuni tempat kejadian kerana ingin mengetahui apa yang telah terjadi. Polis yang bertugas cuba menyuraikan orang ramai lalu dia menjerit menggunakan pembesar suara. Orang ramai terperanjat dan semuanya mati.

Selepas itu emak saya mengajak saya ke pasar untuk mengelak lebih ramai lagi yang akan mati. Di pasar, emak saya menceritakan kejadian itu kepada penjual daging. Penjual daging dan peniaga-peniaga berhampiran yang mendengar cerita itu semuanya terkejut dan mati. Saya dan emak saya terus berlari balik ke rumah. Kerana terlalu penat sebaik saja sampai di rumah kami pun mati. Itulah kemalangan yang paling ngeri yang pernah saya lihat sebelum saya mati.

autoshow





kete? mmg idman smue mnusia. xkira tua mude remaja ,budak kcik pon gle kete..
asl pi mmg kdi je,bli kete,kdi ja kete.mmg kete kdi je la...die mtk gan bpk dieowg.abah nk bli kete.kete wne kuning.lau x bg hentak2 kaki.kete kt uma da sebkul da,kete F1,hu,xpdn kcik.nk kete cc bso.ferari,asl pi shel je bli ferari.hu..nsib bek kete mainan,lau kete btol la,abah die rmbot pnjg smpi kaki tros gugur.bek mas mngunung,dpt ank cm2 on the spot bankrap.

bgitulah ceritanye. kereta mmg smue kgilaan rmi.
nie ak ad ckit koleksi autushow kt ioi mall mse awl bln.
tgkla.macam2 ad..
ha,yg kt kete kuning 2,plesing je lbih.hua
tgk kete knari 2.berapi siot,tngl upgrade wing tros leh fly,xpyh nk AirAsia.hu, hebat kan. mmf hebat giler.....
tgk evo 10 2,nk wat ape bli evo10 yg mhl giler 2,
beli kancil pon dpt evo10 ma..
haha,hebatkan.

mysketch







erm,aku mmg ske lukis.


tp aku bkn seorng plukis.


blom dpt lsen lg nk jd plukis. ntah ble saat i2 akn tbe...............

lukisan yg cantik mmg cucah tok dlukis.

mmg cucuh tok jdikan ye smpurna,,,,,,,,

kenNangan Fom 5

erm, nek je fom 5 mmg byk pkra yg blku dan tjd..
byk2 tngkatan 1,2,3,4,5,tngkatan 5 la yg pling best.kan.
kan,kan,kan...
mse 2 la kte da beso. kpla pon da beso.asik nk wat hal je.awek2 pon da beso.. aip,ape yg bso ye??ha lu pk la sdri.........
gan cikgu pon da cam kwn. gan pngetua je xkwn.msuh.ske wat undg2 plik.
hish.cte psl pngetua xbest la.x masyuk!huhu..da pale botak.huip.abih pcah tmblang.haha

nek je fom 5,aku msih d klas yg sme,klas ke-3.adoiyai.ape ke bende laa.hrp g sekolah hari2. ops sori,kcuali sbtu ahd..............mnusia2
ai,awek2 klas dlu cmue msok kls 2.aku bengang btol...
sekor awek pon xde tecicir,smue bla..........
TAPI wlupon aku msih d kls ke-3,traf kls aku gan kls 2 sme. cma aku xpat msok sbb da pnoh.lau tdk leh msok.da pnoh.nk wat cmne.xpela.aku brkorban,hua...hahaha

ckgu2 yg ajo kls aku smue ye ok. mrah cam xmrh,wat kje xcm wat kje.ai,cucah2....
tp xpe,wlupon cam 2,pljr2 ye msh pandai.kah3

dgn ckgu perda........perdagangan..lpe lak.mklum,da abih cekool-hua
huu,ckgu ye da tua,msih grang lg.huuuuu
tp 2 smue xmngugat kdegilan dak2 kls aku.
dieowg wat dang je.cam xde,,haha
cian ckgu...
ckgu 2 lah yg bg glrn KURI pd aku.
hu,nme 2 mmg leh wat org pk ngtif jek.aku bengang btol....
nme aku cuki,da dpt nme cuki kuri. adoiyai...
asl pgl je "woi cuki kuri", woi kurik, halamak ai, aku nk nyaot pon maleh,
igt aku kaki kurik pe....
kurik??????? kurik pe?? haha.ntah la...



k r nti2 cmbung cte.
tgu episod ak dtg....
dlm blog spe?
cukir-cuki ler...
orite..
c uuuu

kenangan DI zaman cekool

hui,zman cekool mmg kngn plg indah......
mmg indah!
mmg indah lah....
lau nk cte pon mmg indah lah...
indah giler!
pokok pankal mmg indah la.
hu.

2 je yg aku leh ckp.
mmg indah!
indah giler!

hua...
miahahaha....

1st time at here

hye kawan kawan!!
miahahaha...
hai,nme ku syukri.
hua,cam nme artis la plk, spe 2 shukri hashim. tp aku syukri sukerman amacam? ank jwa nie...
hehe..da2 shukri hashim da mningal,jgn sbut lagi...
baiklah, cerita ku bermula dgn cika............................hish bkn la,
igt ni filem adnan sempit per...
baiklah,cerita ku bermula dgn lgkah kanan.
+mmg la lgkah knn xkn kri lak..hish...

hei,xbest la.......

aku bkn la superman,
wlupon nme bpk ku sukerman.
aku klhiran ank felda
yg bisa juga buat blog..

ha bgitu la cerita ye...
aku nie ank felda,
felda sungai sibol. tau???
xtau xpe. 1 hari nti nme felda akn top cm nk nme artis.
mse 2 cnfom smue org knl.tp xtau ble saat itu akn tbe.kte tgu je la...
ok la,ckup la stkt nie ak knl kn dri aku..
miahahahaha

=(

=(
=)